listopada 04, 2014

24. Sówkowe cosie

Witajcie!
Uff, udało mi się nie napisać kolejnego posta po miesiącu - jakiś sukces :D Do tego zamiast oczywiście się uczyć, zmieniłam nagłówek na blogu, jakoś tamten mi nie odpowiadał. Co o nim sądzicie? Niestety dzisiaj nie przybywam z wieloma rzeczami, są to tylko sówki, które już jakiś czas temu zostały zrobione i czekały na dodanie bigli. 




Robiłam je z jakiegoś tutoriala, ale kurczę obecnie nie pamiętam gdzie on był - jak wiadomo tam wyglądał na mega prosty i przepiękny, ale cóż, póki co muszę zadowolić się takimi sówkami :) 
Tymczasem co u mnie? Z powodu wczesnej ciemności na dworze nic mi się nie chce, mam kompletnego lenia, najchętniej zawinęłabym się w koc z kubkiem kakao i oglądała filmy, zwłaszcza że od pewnego czasu mam do tego wspaniałą kompankę 




5 komentarzy:

  1. Kolczyki wyglądają super, widać, że bardzo dokładnie zrobione :)
    Cóż... ja też najchętniej piłabym całymi dniami herbatę, czytała książę lub oglądała filmy, ale niestety - życie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są ;) Mam słabość do sów, a te modelinowe strasznie mi się podobają bo są takie urocze :)
    A kicio jaki słodki *.* ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale urocze te sówki! Mogłabyś zrobić je jeszcze w innych kolorach i pokazać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sówki przeurocze! Przypomniałaś mi o tych, które ja lepiłam, a bardzo lubiłam je robić- dziękuję, bo wreszcie do nich wrócę :D

    PS Literki na m&m's namalowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. grunt żeby tobie nagłówek się podobał:D
    sówki urocze, strasznie dokładne!(:

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Handmade i inne... , Blogger