października 21, 2014

23. Trochę koloru w te szare dni ;)

Hej hej hej!

Jestem jak zwykle mistrzynią we wstawianiu postów, ale najważniejsze - żyję :D 
Niedawno zrobiłam nagłówek na szybko bo sam napis według mnie wyglądał słabo...
Nowości żadnych nie mam, co prawda parę par kolczyków czeka na wypieczenie, ale coś mi się zdaje że trochę czasu minie zanim moja blaszka się napełni...

Kolczyki które zrobiły jakiś czas temu furorę ;)

Średnio udane słoneczniki - zostały zrobione z jakiejś polskiej modeliny która się trochę podpaliła ;p

Może następnym razem zrobię posta o mojej nowej futrzastej podopiecznej jak zaproponowała jedna z Was ;) Do napisania!

5 komentarzy:

  1. Te pierwsze kolczyki są nieziemskie! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się słoneczniki, zwłaszcza w taką szarugę ;) Koniecznie pokaż jak już zrobisz shamballę :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Handmade i inne... , Blogger