września 23, 2014

22. Styl 'boho'

Witajcie!
Nie będę się tłumaczyć, tylko przejdę do rzeczy - otóż w końcu odważyłam się zrobić coś do czego długo się zbierałam i w sumie chyba nie wyszło mi tak źle, co o tym sądzicie? :)




Z tego co wiem to ten styl nazywa się 'boho'? Tak mi się wydaje... Chyba poświęcę mu trochę więcej czasu ;))

A tu moja współlokatorka od tygodnia :D


 Ma około 3msc. Póki co kotka idealna - cichutka, nie gryzie i nie drapie, cichutko miauczy, schludna i ciągle chce być miziana. Ah, nie lubiłam kotów ale chyba zaczynam się w nich zakochiwać...


3 komentarze:

  1. woow, pomysłowe! (: w jesiennym wydaniu pewnie też fajnie by się prezentowało :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka śliczna kicia *o* Moż napiszesz o nie oddzielnego posta? Chętnie poczytam ^^
    Oczywiście biżuteria również śliczna! Podobają mi się takie połączenia modeliny z kaboszonami <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Handmade i inne... , Blogger