września 03, 2014

21. Koty, kotały i kotki...

Coś ciężko mi pisać w miarę krótkich odstępach czasowych, jednak trochę się działo jak zwykle... ;p
Zacznijmy od tego że byłam 2tyg w Chorwacji, w następnym poście może wstawię zdjęcia, bo to przepiękny kraj, byłam tam już 4 razy i to na pewno nie był ostatni raz! 
Aktualnie rozpoczęłam akcję 'Ratuj koty' czyli staram się łapać małe kocięta u mnie na działce i znaleźć im dom, gdyż istnieją osoby które te maleństwa po prostu zabijają, nie wiem jak tak można..
Oto pierwsze maleństwo, które trafiło do mojej babci - zwie się Zuzia :D



Dopiero jedno ponieważ kolejne gdy chciałam wziąć żałośnie zamiauczało i mamusia rzuciła się na ratunek czyt. poharatane dwie ręce + nogi i brzuch ;P


A może ktoś z Was chciałby przygarnąć małego koteczka z Trójmiasta? :)

Dodatkowo zachęcam do wzięcia udziału w konkursie, do wygrania super nagrody, zwłaszcza jeśli interesujecie się zabawą z paznokciami ;) :

http://polish-my-nail.blogspot.com/2014/09/paznokciowe-rozdanie.html

3 komentarze:

  1. Też chcesz do Japonii, jesteś w moim wieku i w dodatku z Trójmiasta? Nieźle :D
    Hiragany właśnie się uczę, jestem na etapie sylab na M xD Na PG w Gdańsku mają tanie kursy japońskiego ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I w ogóle 4 razy w Chorwacji?! Ja też chcę!

      Usuń
    2. Hahah przeznaczenie jak by nie patrzeć :D Koniecznie musimy się kiedyś umówić na sushi np :P
      A te kursy na PG są otwarte dla wszystkich, nie trzeba być studentem tej uczelni ;) Nie wiem wprawdzie jak są prowadzone, ale słyszałam, że całkiem dobrze, przez rodowitą japonkę :P Mam nadzieję, że uda mi się w tym roku zapisać :)

      Usuń

Copyright © 2016 Handmade i inne... , Blogger