sierpnia 11, 2015

31. Ciągle żyję i mam się dobrze!

Witajcie!
Na wstępie zaznaczam tak jak w tytule że żyję i mam się dobrze :D 
Aktualnie mam przez miesiąc praktyki, więc na lepienie nie mam zbyt dużo czasu, a nie lubię tego robić na siłę. 
Ale!
Żeby nie było że ostatnio się obijam z modelinowaniem tutaj zalążek tego co zaczęłam robić..


Nie raz spotkałam się z takimi 'sweterkowymi' wyrobami ale nigdy nie mogłam się za to zabrać, aż tu nagle naszła mnie ochota i tadam :D

a tutaj moje nie-kocie pociechy, od lewej Chilli i Mimi, w tle Aki (kto ją znajdzie? xd)

Mam nadzieję, że następny post pojawi się dość szybko, bo aż wstyd tak mało pisać w wakacje.
Miłego dnia!

6 komentarzy:

  1. Śliczne, już w jesiennym klimacie. :D Bardzo podobają mi się sweterkowe wzory. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Mi także się podobają, dlatego w końcu spróbowałam coś takiego zrobić :D

      Usuń
  2. Ciekawie wyglądają takie sweterkowe serduszka ;-) Koszatniczki super ;-D Takie malutkie się wydają - moje dwie to takie wielkie dwie "krowy" już ;-D Trzeciej uszy wystają z miski na górze po lewej ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! ^^ Wiesz co, jedna ma już prawie 3 lata, a dwie pozostałe 1,5, więc takie malutkie to one nie są, a i tak wydaje mi się, że są dość spore jak na kosze ;D

      Usuń

Copyright © 2016 Handmade i inne... , Blogger