listopada 28, 2015

36.

Witajcie!
Powoli już wkraczamy w Świąteczną atmosferę, ba, nawet u mnie nad morzem wreszcie zaczyna troszkę prószyć śnieg, więc już zaczynam myśleć o zbliżającym się wolnym.
Dlatego też na pełnej parze robię bombki, bo przecież to idealny prezent na święta lub po prostu do dekoracji mieszkania ;)


Moja mała gromadka (było ich parę więcej ale nie chciałam umieszczać powtarzających się kolorów) . 
Najgorsze jest to że nie mam żadnych pomysłów na Święta, a tym bardziej na Mikołajki, pod tym względem jestem mało kreatywna, eh..  
Może macie jakieś pomysły?

3 komentarze:

  1. Ta w odcieniach niebieskiego to moja faworytka. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no skądś to znam, sama uwielbiam niebieski :D Tylko prawie wszyscy chcą same czerwone, więc ciężko używać innych kolorów :c

      Usuń
  2. Wszystkie piękne! Cudnie będą się prezentować na świątecznej choince. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Handmade i inne... , Blogger